niedziela, 24 listopada 2013

Anonymous ;P


Anonymous.

Cześć :).
Wpadłam dzisiaj na pomysł, że skoro jest zimno i nie przyjemnie na dworze, to chociaż mój blog będzie ciepły i przyjemny. Wygląd galaxy był ładny, to prawda, bo mnie osobiście się bardzo podobał, i dużo w niego włożyłam pracy, ale wydaje mi się, że ten jest milszy. No więc tak, a dzisiaj chciałabym napisać posta o sławnej Anonymous, o której na MovieStarPlanet jest tak głośno, chociaż nie jest tego warta.  A więc, któż to właściwie jest? Swego czasu sama nie wiedziałam, więc wpisałam to w google.pl co też proponuję osobom, którzy nic z notki nie pojmą, a to ostatnimi czasy często się zdarza. Niestety, wyniki google nie są zachwycające, ponieważ rezultaty wykazują organizację walcząca z ACTA. Ale nie martwcie się, spędziłam długie godziny na szukaniu odpowiedzi dotyczących Anonymous, które za chwilę wam przedstawię. Teraz ona nie jest tak popularna, sprawa o niej ucichła, aczkolwiek co pewien czas wraca. To mniej więcej przez nią była cała "noc hackerów" przez którą to nikt nie spał, tylko pilnował swojego konta, którego nikt potem nie dotknął. Ale przejdźmy do pytań, na które umiałam odpowiedzieć. 

Kim jest Anonymous?
Anonymous to angielski hacker, dokładnie to dziewczyna, z czym że większość hackerów kradnie sc, lub fame, a ona kradnie innym konta. 

Skąd bierze swoje "ofiary"?
Wystarczy, że zalogujesz się na stronie głównej, gdy będzie postacią pokazująca animacje. Oczywiście na angielskim MSP.

Jak wygląda?
Anonymous ma czarne spodnie, nie ma bluzki. Włosy koloru fioletu, upięte w kok oraz fioletowy kapelusz. 

Czy można się przed nią uchronić?
Tak. Nie należy logować się, kiedy ją widzimy. Stronę trzeba natychmiast (!!!) odświeżyć. Gdy w wyszukiwarce wpiszemy ten login, wyświetla nam się ludzi na pełen ekran, ale nie zapraszajcie nikogo z nich do znajomych. Prawdopodobieństwo, że toś robi sobie żarty, jest minimalne. To może być realna hackerka. Od razu uczulam, Anonymous można zobaczyć na polskim Movie. Miałam taki sam problem raz mnie zaprosiła fiolettowa myszka był to hacker,nie prawdziwy już mówię zastraszał mnie pisał mi:strzerz się,zresztą nie tylko mnie zastraszał bo moją znaj na moviestar też,ale nie wiem czy ktoś z moich znaj ją stworzył.Bałam się,ale wiedziałam,że nic mi nie zrobi pisała mi I hack you i takie tam zgłosiłam ją i ją usuneli z msp lub zablokowali na zawsze,a więc cieszyłam się,że mam kłopot z głowy,ale potem patrze a jakaś Jogobela200 mnie zaprosiła i to była ta sama moviestar,ale ją zgłosiłam i bloknełam.Pisała mi I hack you ciągle.Wasza Roki ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz