wtorek, 26 listopada 2013

Święta ;P

Siema już niedługo na MSP święta.O to mój look,który założe na te święta.Ale nie tylko święta są niedługo,ale zbliżają się także moje urodziny,które są 15 grudnia i proszę was o to,żeby każdy był dla siebie miły i pomocny od 5 grudnia zaczynamy pomagać innym osobom,którzy np.mają mały level lub mało im brakuje do następnego levela.Nie moge się doczekać,ponieważ będą ferie świąteczne i zimowe ,ale najbardziej koffam SYLWESTER,ponieważ długo możemy siedzieć i no wiecie...Uważam,że każdy zasługuje na pomoc i sądze,że nikt nie powinien być tak somolubny jak Arli doszły mnie słuchy,że ona jest straszna,ale nie będe wypisywać cech.Oraz miałam cięzki tydzień,bo Kopolowy mój były chłopak zerwał,bo nie miałam długiego statusu i musiałam ubierać się jak jakaś Durna Policja,ale gdybyście widzieli looka jakiego mi zrobił,kompletnie nic do siebie nie pasowało i mi się nie podobał potem jak tego nie założyłam to nazwał mnie głupią zdzirą i no wiecie.Nie bądźcie naiwni i radze wam uważać na niego było już dużo ofiar i nikt nie powinien z nim chodzić bo strasznie się rządzi.Jak już wiecie za 4 dni już grudzień :D Pisała wasza Rokuś ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz