niedziela, 24 listopada 2013

Głupota dzieci ;*

Głupota dzieci

Cześć (:
Wczoraj, Weronika zrobiła podobną notke, o czym bardzo dobrze wiem. Ale nie mogłam sie powstrzymać żeby napisać o kolejnej głupocie dzeci, które czasami powinny skorzystać z gabinetu dobrego lekarza. Otóż wczoraj zobaczyłam na forum posta pt. Mam raka!!!!! No to serio trzeba mieć coś z głową żeby robić takie tematy, gdzie jakieś dziecko naśmiewa się z innych bo mają raka. Nie zdążyłam zrobić screena tego tematu gdyż już dziś go nie było na forum. Dziewczyna, która zrobiła ten temat została popularna, gdyż na jej temacie było pare tysięcy wejść. Oczywiście każdy prawie ją hejtował, ale trafiały się też takie osoby, które popierały tą dziewczynę i co lepsze dodawały jeszcze coś do tematu. Jednak to nie był w ostatnich dniach jedyny temat na forum, którego właścicielka powinna skorzystać z lekarza. Jestem ciekawa kto jej uwierzył xD. Tego tematu udało mi się zrobić screena:


Ta dziewczyna też ma pewnie bardzo niski poziom IQ. Jednak znalazły się takie osoby które jej uwierzyły i powiedziały co ma robić xD. Nie no spoko. Niedługo całe Msp pochłoną dzieci. Na logike, jak dostała w oko patykiem, to chyba kłania sie szpital i na zszycie oka, ale według tej dziewczyny można sobie samemu zszyć oko. Jak to przeczytałam to prawie spadłam z krzesła ;***
To chyba na tyle, Pozdrawiam Rokuś ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz