niedziela, 24 listopada 2013

Polska Anonymous? Nie nabierzcie się!

Cześć.
Przed sekundą dostałam zaproszenie do znajomych od osoby o nicku "Anonymous$". Od razu zachciało mi się śmiać, chociaż szczerze, to przez sekundę lekko się bałam.
Dostałam wiadomość od tej pseudo Anony:


Kiedy przydarzy wam się coś podobnego, nie bójcie się. Po prostu się pośmiejcie, i albo zablokujcie taką osobę, albo tak jak ja obróćcie całą sytuację w żart. 


Wskazówki:
- nie akceptuj na początku zaproszenia do znajomych. Jeśli do ciebie napisze, odpisuj, i nie akceptuj dopóki nie odkryjesz u niej przekrętu
- patrz na pisownię po angielsku, tak jak w moim przypadku, może się zdarzyć, że Anony nie ma 6 z angielskiego...
- nie bój się, Anonymous nie hackowałaby polskich kont

Ja już mam humor na dzisiejszy dzień poprawiony, bo tak jak dzisiaj, to chyba od dawna się nie uśmiałam :)

A czy wam przydarzyło się coś podobnego? Jak już pisałam w końcówce 1 posta to nierozumiem co to za dzieci normalnie tego nie kumam hahahaha.Sądziłam,że już mi się nic takiego nie przytrafi,ale jednak się myliłam,ale w tedy miałam gorszy dzień,ale jednak się rozweseliłam jak już o tym wspomniałam heh;* Pozdro dla was i tych dzieci Roki ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz