sobota, 30 listopada 2013

NOWI HACKERZY!!!!!

Hacker

Hey :3
Tak jak wczoraj pisałam, to będzie post o hackerze.
Przepraszam, że piszę teraz mniej postów... Nie mam czasu, muszę się uczyć. Nawet teraz robię wyjątek, powinnam się uczyć do sprawdzianu...
No, tak czy siak. Na tego hackera już nie da się kliknąć, jego nick to werdusudokg.
Dziwny nick, co nie? XD
Z tego co wiem, hacker jest bardzo niebezpieczny.
Nie ma o nim nic w internecie, to pewnie dlatego, że jest nowy. Dlatego właśnie nic o nim nie wiem. Zablokowałam go, kiedy jeszcze można było kliknąć...



Prawie wszystko w górę to Anonymous ^^

No więc, nie wiem nic o tym hackerze... Ale napisał do mnie "hack" i zaprosił do znajomych, więc go zablokowałam ;_;
Postaram się więcej o nim dowiedzieć.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń