sobota, 30 listopada 2013

Nowy pakiet Vip xd

Nowy Pakiet Vip ;*



Hey ^^
Przepraszam, że tak długo nie pisałam - nie miałam pomysłów i weny, poza tym musiałam się uczyć.
Od razu mówię, screeny zostały zrobione z konta KocurraXD, ponieważ na Izabeli221 mam VIPa, więc ceny byłyby mniejsze.





Vip Elite jest OKROPNIE DROGI. Na dodatek żeby dostać te rzeczy z vipa (włosy itd. z pakietu vip) to trzeba kupić elite. Za to teraz jak kupi się vipa Elite, to dostaje się aż 635 diamentów i 91 tysięcy starcoins!

Tutaj sama nie wiem czy się opłaca, ponieważ jest strasznie drogo i trochę szkoda marnować 200 złotych na jedną grę... Z tego co na razie widzimy, moviestars nie podoba się nowy vip.
Druga sprawa - zmienili tło. Moim zdaniem to bez sensu, ponieważ w jeden tydzień (nowe jest od tamtego konkursu) zmieniać tło? W sumie, teraz zmieniają tło częściej niż... Ja szablon bloga XD

To chyba tyle w tym poście...xXxXRokixXxX,a wiecie,że miałam raz problem z super vip i elite musiałam się zgłosić do Boku bo nie chciał mi się załadować i zeżarło mi kase,ale naprawili błąd i wysłali mi vipa wam też tak radze jak zdażyło wam się xd ;)

1 komentarz:

  1. WYDAŁO SIĘ XD "Ponieważ na Izabeli221 nie mam vipa".. gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń