niedziela, 1 grudnia 2013

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Śnieg ♥

No nareszcie zaczął padać śnieg!! To znaczy teraz akurat nie pada ( foch ; / ). No ale padał :)
Mam zaciesza ;pp
I to nie tylko dlatego, że pada śnieg. Dzisiaj idę z moją klasą do kina na " Alvin i wiewiórki 3 "!
Zbiórka o 12:15 przed szkołą, seans o 13:00 ( chyba ). Będzie masakra xDD
Wszyscy sobie kupią popcorn ( oprócz mnie, bo ja nie lubię O_O ), oraz colę.. I będzie tak, jak ostatnim razem.. Cały popcorn wyląduje na podłodze.
No, ale dosyć o kinie. Teraz pora naa.. ZIMOWE STYLIZACJE XD 
Przygotowałam kilka fajnych stylizacji na zimę :) Oczywiście stylizacje są z MSP.

Stylizacja 1 :
Całkowity koszt : 1700 sc.
Stylizacja dla VIP.

Stylizacja 2 : 
Całkowity koszt : 1225 sc.
Stylizacja dla VIP.

Na razie to będzie na tyle ; d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz