niedziela, 1 grudnia 2013

Zaręczyny i inne sprawy ;P

Sorry długo mnie nie było….
No ale już jestem  język2 
Zacznijmy od tego mam jury  hehehe 
chociaż nie wiem wiem z czego się cieszyć bo wydałem na vip ponad dwa tysiące  sceptyk 
No ale i tak jakbym dzwonił i wysyłał sms-y na to samo by wyszło, to tak nie jestem zawiedziony…


Druga sprawa!
Tak zwany rajann podszywa się za mnie!
mówi że ja ukradłem mu konto czyli postać cezar6
 gniew wkurzają mnie takie sytuacje 
A myślicie z kat ja to wiem?
Napisała mi MadixD
a potem napisała jedna dziewczyna i pisała że rajann powiedział jej ze zrobi jej vip-a
KŁAMCA!!!!

A teraz przejdźmy do fajniejszych sytuacji
Oświadczyłem się mojej dziewczynie  język2 
To wyglądało tak:
  
Odpowiedziała tak!   kocham 
Jeszcze nie wiadomo kiedy ślub ale wiem że będzie
Ta sytuacja miała miejsce w jej domu wczoraj jak zapraszałem wszystkich do jej domu żeby obejrzeli jej TOP MODEL i pogadali sobie ze mną  język2 


To chyba wszystko na dzisiaj…..Do zobaczenia   hehehe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz